Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky

vytrženo z kontextu

Causa copyrighty: game over

Drazí čtenáři, dovolte mi, abych tímto ukončil causu „Chybějících copyrightů v BLOG:CMS“.

Před dvěma týdny jsem se zmínil, že se mi nelíbí odstranění copyrightů skupiny The Nucleus Group ze systému BLOG:CMS. Radek Hulán během několika dní pochybení napravil a vydal novou verzi redakčního systému BLOG:CMS, kde jsou již korektně uvedeny. Dalo by se říci banální historka.

Dalo, kdyby se mezi tím nestrhl zuřivý flamewar plný infantilních výpadů a hrubých nadávek. A kdyby se na Well:Done neobjevil článek urážející Texy! a obviňující mě z krádeže, který jsem chápal jako pomstu za svůj názor.

Jsem rád, že Radek Hulán pomlouvačný článek nahradil omluvou. Omluvu přijímám. Protože i ve věci copyrightů došlo k rychlé nápravě a nemám potřebu kohokoliv pranýřovat, rozhodl jsem se skrýt komentáře pod zdejším článkem Proč zmizely copyrighty z BLOG:CMS. Nechci je mít na svém blogu. Prosím o pochopení všechny, co do této diskuze věcně a korektně přispěli.


Událost komentují:

Karma body: 45. Líbil se vám článek?

Komentáře » přidat

  1. avatar [1] gizmo: nový

    S odstupem se zdá, že hlavně zbraní vychladly, pan Hulán si uvědomil (po dalším marném pokusu o záchranu a mystifikaci), že udělal ne-příliš-košer-věc. Chyba je snad až příliš silné slovo, jelikož si (v rámci možností a asi tak na x-tý pokus) poměrně slušně napravil reputaci. Alespoň v mých očích. Pro upřesnění – napravil si reputaci v oblasti profesionální, v oblasti lidské je v mých očích stále někde na úrovni kačera na kolečkách.

    A pokud si chce zachovat alespoň nějakou tvář, tak se bude chvíli vyvarovat vulgárních komentářů a nesmyslných urážek. Doufám.

    Posláno 8. 11. 2005 v 19.56 | Odpovědět
  2. [2] Skiperdoo: nový

    Promazáváním komentářů nebo celých článků vzniká mylná představa o tom co se událo a s tím i záznam událostí a hlavně reakcí, které jsou důležité.

    Po nějaké době a s příchodem nových lidí, kteří tuto „kauzu“ nezažili, vzniká falešný obraz autora/webu. Radek Hulán je vyjímečný narcis (což neberu jako vadu), který se povyšuje nad ostatní, mává kolem sebe svou genialitou (a my jsme jen zákeřní závistivci), neomylností, jedinou možnou pravdou atd. atd. Darmo mluvit.

    Kde jsou spory s Oříškem a se stránkou optimalizovanou na velmi sprostá slova spojená se jménej jeho autora? Kde je trapný, zbytečný článek o Texy!? Co všechno jsem já už nezažil? Všechno jsou to věci, které novým natěšeným davům chybí v tvorbě objektivního obrazu o té které osobě. V případě Radka Hulána mi tyto informace chybí citelně.

    Proto nemám rád když se něco maže, je-li to ke všemu pravda. Stačí daný článek opravit nebo přidat omluvu.

    Posláno 8. 11. 2005 ve 20.01 | Odpovědět
    Na komentář reagoval [3] David Grudl
  3. avatar [3] David Grudl: nový

    [2] Skiperdoo:

    Promazáváním komentářů nebo celých článků vzniká mylná představa o tom co se událo a s tím i záznam událostí a hlavně reakcí, které jsou důležité.

    Naprosto souhlasím. Četl jsi 1984? Ale co si budeme povídat, věci jednou umístěné na internet se jen těžko stahují. Kdo má skutečný zájem, tak si je najde. Já však nemám chuť si s nimi špinit blog.

    Proto nemám rád když se něco maže, je-li to ke všemu pravda. Stačí daný článek opravit nebo přidat omluvu.

    Pomluva se chytí velmi snadno, zatímco omluvu už nikdo nečte. Tedy pomlouvačný článek o Texy doplněný omluvou podle mě (i mého právníka) není řešením.

    Posláno 8. 11. 2005 ve 20.21 | Odpovědět
  4. [4] inForm: nový

    Jsem rád, že došlo k nápravě věcí, jsem rád, že Hulán na svém blogu věc opravil (byť výmluva na autora a jeho vymazání ze systému je vyloženě trapná). Co se mi ale nelíbí, že zde dochází k cenzuře. Ano – skrytí komentářů chápu jako dodatečnou cenzuru. Podobně, jako když komunisti z fotek odstraňovali nevhodné lidi, jak se jim přestávali hodit do krámu. Doufám, že tu diskuzi zase pustíš.

    Posláno 8. 11. 2005 ve 20.22 | Odpovědět
    Na komentář reagoval [5] Radek Hulán
    Na komentář reagoval [10] Roman
  5. [5] Radek Hulán: nový

    -----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-----
    Hash: SHA1

    [4] inForm: ona diskuse obsahovala mraky věcí, které poškozovaly moje dobré
    jméno. Opět nestačí někde dole napsat omluvu třeba od ##### a @@@@@, takového věci nikdo nečte…

    Každopádně díky Davide za košer vyřešení mini-problému, který
    ovšem zadal příčinu k velkým vášním na 10 webech.

    OFFTOPIC: Je zajímavé jak něteří konkrétní lidé, kteří ke mě
    nemají žádný vztah, oblézají celý internet a píší na mě
    pomluvy… Nechápu tyto lidi, respektive, jejich zvrácenou motivaci, ale
    to je na zcela jiný článek o něčem zcela jiném.

    -----BEGIN PGP SIGNATURE-----
    Version: PGP Desktop 9.0.2 (Build 2424)

    iQA/AwUBQ3D9gUD­BX2NB8jhVEQIk­MACgit5cQ7cRpvR­pzQmf5/4u65m50O­IAn2a9
    AtvNKES3ndxWvY­5f/7zzdaFG
    =8Zcg
    -----END PGP SIGNATURE-----

    Posláno 8. 11. 2005 ve 20.33 | Odpovědět
    Na komentář reagoval [12] Honza
    Na komentář reagoval [34] AZOR
  6. [6] xzy: nový

    lidi, ste tak natvrdlí, že nechápete, proč to dgx dělá? Nechápete větu " Nechci je mít na svém blogu"? On si ty sprosté žvásty a nadávky na svůj blog nenapsal tak je tam snad ani nemusí mít, ne?

    Jeho zasluha je, že v BLOG:CMS jsou zpatky copyrighty. Má proto snad povinost si svinit blog?

    Posláno 8. 11. 2005 ve 20.36 | Odpovědět
    Na komentář reagoval [8] Radek Radek Hulán
  7. avatar [7] thingwath: nový

    No, že by to bylo v nějak velkém stylu (když porovnáme s původní diskusí a článkem)… ;-) Ale což, já bych navrhoval to zapít :-)

    Posláno 8. 11. 2005 ve 20.42 | Odpovědět
  8. [8] Radek Radek Hulán: nový

    -----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-----
    Hash: SHA1

    [6] xzy: jen pro pořádek bych podotknul, že do BLOG:CMS byl doplněn znak
    ©, odkaz na NucleusCMS.org tam byl pořád.. Rozhodně nemohl být nikdo
    uveden v omyl. Odkaz na NucleusCMS.org byl od počátku i na webu
    BLOGCMS.com.

    -----BEGIN PGP SIGNATURE-----
    Version: PGP Desktop 9.0.2 (Build 2424)

    iQA/AwUBQ3EAFED­BX2NB8jhVEQK4o­ACeKd/oFEzpJNPhtgvSi­ET0MjJCtewAoI5n
    un/rdvmJ4N4eN­1tW2+1L3PJA
    =+lYk
    -----END PGP SIGNATURE-----

    Posláno 8. 11. 2005 ve 20.44 | Odpovědět
    Na komentář reagoval [9] thingwath
    Na komentář reagoval [11] David Grudl
  9. avatar [9] thingwath: nový

    Můžu ještě mezi řečí pochválit Texy za výpustku? :-)

    [8] Radek Radek Hulán: Což takhle přidat do BlogCMS plužinu na podpisy komentářů a skrejvání těch znaků kolem?

    Posláno 8. 11. 2005 ve 20.46 | Odpovědět
  10. avatar [10] Roman: nový

    [4] inForm: Ja si taketo veci (sporadicky) nahravam pre pripad ze by sa mi mohli hodit do kramu ;-)). Sranda je ze ma k tomu skoro uz 2 rokmi prinutilo prave spravanie sa Radka ;-) A co sa tyka 1984.. „kto ovlada minulost, ovlada buducnost“ ;-)

    Posláno 8. 11. 2005 ve 20.46 | Odpovědět
  11. avatar [11] David Grudl: nový

    [8] Radek Radek Hulán: nedáš si pokoj? Pokud chceš startovat tutéž diskusi, kterou jsem právě skryl, tak to jsem si mohl ušetřit práci.

    Posláno 8. 11. 2005 ve 20.47 | Odpovědět
    Na komentář reagoval [13] Radek Radek Hulán
  12. [12] Honza: nový

    [5] Radek Hulán:
    …které poškozovaly moje dobré jméno.

    Radku, to myslíte vážně? Vy jste nějaké měl? Nezpochybňuji vaše odborné znalosti. To co zpochybňuji je vaše „dobré jméno“ – tedy slušné chování, úctu k ostatním, akceptování práva ostatních na vlastní názor (odlišný od vašeho). V mém chápání dobrého jména nebylo co poškozovat. Bohužel…

    Posláno 8. 11. 2005 ve 21.04 | Odpovědět
  13. [13] Radek Radek Hulán: nový

    -----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-----
    Hash: SHA1

    [11] David Grudl: nehodlám to dále rozmazávat a komentovat. Chybu jsem v © udělal,
    naprosto uznávám. To, že si myslím, že jsem nikoho nemohl uvést v
    omyl, je věc jiná.

    -----BEGIN PGP SIGNATURE-----
    Version: PGP Desktop 9.0.2 (Build 2424)

    iQA/AwUBQ3EFU0DBX2NB8jh­VEQIj6QCePAEx0jh3jL8gnK­wL/xHPLHRwarA­AoPLj
    m91vQuRL2chIK/NIJ5uW­j6Hm
    =Ofgq
    -----END PGP SIGNATURE-----

    Posláno 8. 11. 2005 ve 21.06 | Odpovědět
    Na komentář reagoval [14] David Grudl
  14. avatar [14] David Grudl: nový

    [13] Radek Radek Hulán: super, souhlasím. A dál to neřešme, prosím i ostatní komentující, ok?

    Posláno 8. 11. 2005 ve 21.19 | Odpovědět
  15. avatar [15] Sodalite: nový

    Škoda, chtěl jsem se totiž jenom zeptat, kdo že je to ten dotyčný, kterému bylo zapovězeno dále publikovat na well.done. A proč si Mgr. Hulán nechává na blog psát cizí lidi?

    Posláno 8. 11. 2005 ve 22.19 | Odpovědět
  16. avatar [16] Roj: nový

    Ja bych to, s dovolenim, jeste dojel :-))

    Posláno 8. 11. 2005 ve 22.20 | Odpovědět
    Na komentář reagoval [17] Roman
  17. avatar [17] Roman: nový

    [16] Roj: Tak to „spotni“ rad sa pobavim ;-)

    Posláno 8. 11. 2005 ve 22.49 | Odpovědět
    Na komentář reagoval [20] Roj
  18. [18] Lukoko: nový

    Nejdřív jsem si myslel, že konečně přichází klid do českých blogových vod, ale jak to tak vidím, tak některé spory nepohasnou ani se skrytými příspěvky v diskuzi u článku.

    Posláno 8. 11. 2005 ve 23.07 | Odpovědět
  19. [19] Jirka Pech: nový

    Kauza je uzavřena, chladnoucí válečné sekery jsou právě zakopávány a omluva byla velkoryse přijata. Takže je nejvyšší čas

    • vzít si z celé kauzy poučení pro příště,
    • zaradovat se, že pravda a láska zvítězily,
    • věnovat se opět seriózním tematům.

    Gratuluji a tleskám DGX!

    Posláno 8. 11. 2005 ve 23.42 | Odpovědět
  20. avatar [20] Roj: nový

    [17] Roman: Ja nemyslim venovat tomu spot, ale pokracovat ve hre az do jejiho konce :-)

    Posláno 9. 11. 2005 v 1.31 | Odpovědět
    Na komentář reagoval [23] Roman
  21. [21] Bochi: nový

    Ach jo, trochu mě to de facto vyšumění do ztracena (neb co jiného je omluva RH doprovázená výmluvou na cizího autora a navíc paušalizování výrazy typu „mini problém“) vadí. Radek se choval zhruba dva týdny jako – s prominutím – arogantní idiot, teď pod tím velkým tlakem povolil a my se máme tvářit, že bylo všechno v pohodě, že se vlastně nic nestalo? A že už se Radek polepšil a příště už se nic podobného nestrhne a on se bude k lidem chovat od teďka slušně a nepovýšeně? Ať tu udělá čárku ten, kdo tomu věří…

    Sám jste Davide, na několika místech uvedl, že podobní lidé a způsoby chování, jaké předvedl RH, by neměly být ignorovány, ale je třeba se k nim jasně postavit. Což není to, co se děje teď, vy jste diskusi smazal a RH sám z toho vycouval naprosto trapně a zbaběle. Jeho výmluvu na cizího imaginárního škůdce mu rozhodně nespolknu – pokud s pomlouvačným článkem o Texy nesouhlasil, pak ho měl vyhodit i s domnělým autorem rovnou, připadá mi absurdní, že by nechával na svém vlastním webu mnoho dní něco, od čeho se teď zcela distancuje (když potažmo článek přiživoval svými komentáři, ať už pod ním nebo jinde).

    V postoji, jaký od samého začátku toho flamewaru RH zaujal, a ve světle přinesených důkazů prostě neměl šanci vyhrát. Nemůžu mu snad ani mít tak za zlé, že mu trvalo tak dlouho se s tím vyrovnat, byl to přeci jen silný zásah do jeho ega a hluboký šrám na obrazu, který si snaží o sobě budovat. Ale vadí mi dvě věci.

    Za prvé, že po dlouhou dobu, kdy svou „pravdu“ tvrdošíjně hájil, jako vedlejší produkt kolem sebe rozmetal další verbální exkrementy a obul se do spousty slušně argumentujících lidí. A za druhé, že se s tím nevyrovnal příliš chlapsky, viz již zmíněné bagatelizování a vymlouvání se na „cizí škůdce“.

    Berte to jako moje hodnocení výsledku celé kauzy, nechci v žádném případě vyvolávat nějakou další flamewar.

    Posláno 9. 11. 2005 v 1.52 | Odpovědět
    Na komentář reagoval [22] Roman
    Na komentář reagoval [27] letinka
  22. avatar [22] Roman: nový

    [21] Bochi: „vy jste diskusi smazal“ vs „rozhodl jsem se skrýt komentáře“

    A keby vam tie komentare velmi chybali velmi rad vam zaslem kopie oboch clankov aj s kompletnou diskusiou, alebo si ich skuste najst na webe .. ked to google zindexuje ;-)

    Co sa tyka toho ako „kauzicka“ dopadla, myslim, ze dopadla vyborne a takmer cela ceska scena (ktora ma aky taky prehlad) sa vyborne bavi. A teraz sup spat do prace. ;-)

    Posláno 9. 11. 2005 ve 2.28 | Odpovědět
    Na komentář reagoval [28] Bochi
  23. avatar [23] Roman: nový

    [20] Roj: myslim ze nie je treba. Mimochodom tusim ze sa pozname. Teda nie priamo, ale robim jeden hokejovy web na ktorom ma OHF ikonku ;-))

    Posláno 9. 11. 2005 ve 2.32 | Odpovědět
    Na komentář reagoval [24] Roj
  24. avatar [24] Roj: nový

    [dgx] OT: ten odkaz na Pavla Kouta me asi na 10 vterin dost rozhodil :-))

    [23] Roman: A jedes na Karjalu? Ja jo :-)
    Pripomnels mi, ze su kreten! Ja jsem jeste OHF vubec nezapojil do HRY! Pritom je to uplne jina domena, nez bloguje.cz :-) Napravime :-)

    Posláno 9. 11. 2005 v 10.22 | Odpovědět
    Na komentář reagoval [25] roman
  25. avatar [25] roman: nový

    [24] Roj: ;-) Neviem co je Karjala. ;-) HP som myslel. Inak sa mi zda ze aj na HA som ta videl.

    Posláno 9. 11. 2005 v 10.49 | Odpovědět
    Na komentář reagoval [26] roman
  26. avatar [26] roman: nový

    [25] roman: Jaaj uz viem. To v zltom policku na ohf ;-).

    Posláno 9. 11. 2005 v 11.20 | Odpovědět
  27. [27] letinka: nový

    [21] Bochi: Problémy jsou myslím od toho, aby se řešily a mohly zmizet. Kdybychom chtěli, aby zůstávaly, bylo by zbytečné na ně upozorňovat a něco s nimi zkoušet dělat. Dgx jeden vyřešil, chytří si v tom najdou pro sebe ponaučení, ti ostatní budou vyřešené věci dál řešit a možná tak ztratí spoustu času proto, aby řešili problémy aktuální. ;-)

    Radku oceňuji to přiznání pochybení.
    Pozdě je lépe než nikdy. :-)

    Posláno 9. 11. 2005 ve 13.01 | Odpovědět
    Na komentář reagoval [28] Bochi
    Na komentář reagoval [29] Štěpán Svoboda
  28. [28] Bochi: nový

    [22] Roman: Vyjádřil jsem se trochu nepřesně, to ano, nicméně z hlediska vnějšího je smazání a odstranění prakticky tímtéž. Nebudeme ale slovíčkařit.
    Já po kopii té diskuse nijak netoužím, myslel jsem to hlavně do budoucnosti, kvůli těm, kteří se této diskuse neúčastnili a mohli by tak z upraveného „historického kontextu“ získat buďto mylný dojem, nebo být přinejmenším zmateni.

    [22] Roman: [27] letinka: Samozřejmě jsem s vámi zajedno v tom, že je dobře, že se celá záležitost kladně vyřešila a chyba byla uznána. A rovněž si velmi cením Davidova konstruktivního a korektního přístupu a toho, že si zachoval poměrně chladnou hlavu po celou dobu té flamewar.

    Nechtěl jsem, aby můj předchozí příspěvek vyzníval v jiném tónu, přiznám se, že jsem takový zdárný konec ani moc nečekal, a vítám to (snad jen omluva za urážky a nadávky RH směrem k ostatním diskutujícím by ještě byla na místě, ale to bych asi toho chtěl moc ;-) ). Mě prostě jen vadilo, že zmizely „historické důkazy“, které by tam měly zůstat jako memento pro zachování souvislostí, ale David má samozřejmě právo nakládat se svým webem podle svého, což respektuji.

    Posláno 9. 11. 2005 ve 20.26 | Odpovědět
    Na komentář reagoval [29] Štěpán Svoboda
  29. avatar [29] Štěpán Svoboda: nový

    Určitě je dobře, že se to vyřešilo takhle. Co se týče „historického kontextu“: [28] Bochi: jistě bys nechtěl mít na svém blogu takovejdle sajrat, v kterym Ti někdo nadává takovymdle stylem…
    [27] letinka: Moudrá s(l)ova! ;-)

    Posláno 9. 11. 2005 ve 21.21 | Odpovědět
  30. [30] lukas: nový

    Kdo to je „l2phreak“? Co to je za blbost, vsichni prece vedi, ze ten clanek napsal RH, ceho si mysli, ze dosahne, kdyz autorstvi shodi na nejakou pseudo-identitu?

    Posláno 9. 11. 2005 ve 23.38 | Odpovědět
  31. [31] aTeo: nový

    The Game Over?
    Well, forget about it…

    Posláno 10. 11. 2005 v 0.14 | Odpovědět
  32. [32] binarniladin: nový

    Nevím kdo je 12phreak ale mám matné ponětí o 10phreak http://l0phreak.blogspot.com/

    Posláno 10. 11. 2005 v 0.19 | Odpovědět
  33. avatar [33] Štěpán Svoboda: nový

    tak to je teda fakt konečná…

    Posláno 10. 11. 2005 v 1.43 | Odpovědět
  34. avatar [34] AZOR: nový

    [5] Radek Hulán: ale jdi Radku ty přece nemáš dobré jméno, ty jsi.. a tyto slova záměrně vynechám, protože bych nerad psal tento příspěvek zbytečně až mi ho bude admin mazat.
    Radku jeste jednou. zadné dobré jméno nemáš a jsi ostuda českého internetu.

    Posláno 12. 3. 2006 ve 21.15 | Odpovědět

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Výtah na začátek článku na první komentář

Názory čtenářů v diskusích nejsou názory provozovatele webu, a ten za jejich obsah neodpovídá.

La Trine © 2004, 2008 David Grudl – o webu
provozuje Pachollini.

Jakékoliv užití obsahu, včetně převzetí článků nebo jejich částí, je bez předchozího písemného svolení autora zakázáno.

Ukázky zdrojových kódů smíte používat s uvedením autora a URL tohoto webu bez dalších omezení.